شروع کار فوق تخصصی قلب و غدد

1402.03.06 | آخرین خبر

مدیرعامل درمانگاه ارمغان سلامت کودک: کلینیک های فوق تخصصی قلب کودکان، فوق تخصصی غدد کودکان و تخصصی پایش رشد و سلامت کودکان دایر گردید‌.

 

 به گزارش روابط عمومی درمانگاه ارمغان سلامت؛ دکتر فاطمه رفیعی مدیرعامل درمانگاه ارمغان سلامت کودک گفت: به منظور تکمیل خدمات پزشکی به مراجعین و بیماران محترم، کلینیک فوق تخصصی قلب کودکان، فوق تخصصی غدد کودکان و تخصصی پایش رشد و سلامت کودکان با کادر جدید فعالیت خود را آغاز نمود.

 

 وی افزود : کلینیک فوق تخصصی قلب جنین، نوزاد، کودک و نوجوان در روزهای چهارشنبه از ساعت ۲۰، فوق تخصصی غدد کودکان در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ آماده پذیرش بیماران می باشد.  

 

 

همچنین کلینیک تخصصی پایش رشد و سلامت کودکان که معاینات دوره ای و غربالگری بیماریهای دوران کودکی، مشاوره تغذیه و واکسیناسیون دوره‌ای کودکان، آموزش نحوه شیردهی از بدو تولد، اختلال رشد، سوء تغذیه و … را شامل می شود در طول هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ فعالیت دارد.

 

 

 شایان ذکر است درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ارمغان سلامت کودک به صورت شبانه روزی و با دارا بودن بخش‌های مختلفی از جمله آزمایشگاه تشخیص طبی برای کودکان و بزرگسالان با کادر مجرب و نمونه گیری تخصصی از نوزادان و کودکان، کلینیک دندانپزشکی کودکان، بخش بستری موقت، جراحی، کلینیک تخصصی کودکان با حضور بیش از ۳۰ پزشک متخصص و به نام اطفال، کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب کودکان، فوق تخصص قلب جنین و کودکان، فوق تخصص گوارش کودکان، فوق تخصص کلیه و مجاری ادرار کودکان، فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص جراحی کودکان، فوق تخصص ارتوپدی کودکان، متخصص گوش و حلق و بینی کودکان، بینایی سنجی و روانشناسی کودک در غرب تهران (جنت آباد جنوبی)خدمات پزشکی ارائه می نماید.

 

تلفن وقت دهی: ۴۴۴۳۳۵۱۲_۴۴۴۳۳۵۱۶

برچسب‌ها
دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: